למצוא את מקומי בעולם

מה אני רוצה לעשות? לאן אני שייך? ומי אני בכלל? אפשר להסתובב שנים במזרח ובדרום אמריקה, להתנסות בסקס מגוון, בסמים מרחיבי תודעה ובפטריות – ועדיין לחפש. הדרך לגילוי היא לא פשוטה, והתשובה לא נמצאת אצל אף אחד בעולם חוץ ממך. גם אם קשה לך לחשוב על הדברים, הגוף שלך יודע את האמת!

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

גברים צעירים רבים מרגישים מנותקים. מה שהבטיחו להם בבית, בתיכון, בצבא ובתחילת חייהם האזרחיים לא קורה. אולי הדברים כן קורים, אבל אחרת ממה שהיו רוצים, ואולי הם בכלל לא בטוחים מה הם רוצים. חלקם מנסים ללכת בתלם רק כדי לא לפגוע בהורים. הם לומדים משהו שהציעו להם, או עובדים בעבודה כלשהי, ומרגישים "שזה לא זה". אם התסכול והשעמום נמשכים, התחושות עלולות להתגבר לכדי דיכאון, חרדה ואף תופעות פיזיות כגון הפרעות אכילה, כאבי ראש והתמכרויות.

מחקרים הראו שהתמקדות מונחית בתחושות הגופניות, תוך קבלת תמיכה והתבוננות אוהבת, יביאו לשיפור המצב בתוך זמן קצר. במהלך המפגשים עולות ומתבהרות התשובות לשאלות של זהות, שייכות ומשמעות. המטרה היא למצוא את הדרך הייחודית שלך, שמתאימה לך, לחזק את הביטחון העצמי ולבנות ביחד תוכנית פעולה.

אולי יעניין אתכם גם...

טיפול אישי לגברים

להפחית חרדה

מרגיש שאתה מתאבן? מרגיש חום/קור? מזיע בכפות הידיים? רועד? או שאין לך נשימה? זה כנראה לא התקף לב אלא התקף חרדה. כ-10% מאוכלוסיית העולם חווים חרדה. ככה זה. העולם שבו אנחנו חיים כעת הוא ממש מאתגר. אבל יש מענים טובים לתחושות הנוראות האלה. קראי עוד….

טיפול אישי לגברים

אובדן ושכול

האם לאחר המוות של אדם קרוב, אתה מרגיש לפעמים שפשוט אין לך כוחות לקום בבוקר? שהחיים חסרי טעם, וששום דבר לא יחזיר את משמעותם? אתה כמהה למישהו שיבין את הכאב שלך? חושב שאין לך כוח יותר שיטיפו לך ש"החיים צריכים להמשך"? מרגיש שבור?